Koulutukset

Kurssit:

Päivitetty 25.9.2017

Kursseista ilmoitetaan aina kotisivuilla sekä Facebookissa.

PENTUKURSSI syksy 2017

Pentukurssilla treenataan perusasioita, joista on hyötyä jokaiselle koirakolle yhteisen taipaleen alussa. Kurssille osallistuvan pennun alaikäraja on 12 viikkoa (ensimmäiset rokotukset vaaditaan) ja yläikäraja noin 10kk. Kurssi alkaa 8.10. ksky:n hallilla, osoitteessa Kiskokatu 2. Kurssiin sisältyy 6 koulutuskertaa ja mukaan mahtuu 6 koirakkoa.

Kurssin hinta jäsenille 30€ ja muille 45€.
Ilmoittautuminen alkaa 25.9. Ilmoittautumiset ja lisätiedot: marika.saarinen (a) hotmail.fi

ARKITOTTELEVAISUUSKURSSI syksy 2017

Kurssilla treenataan perustottelevaisuutta, jotta arki koiran kanssa sujuisi helpommin. Kurssi sopii kaikenikäisille koirille, myös pennuille, ikäraja 20vk. Koulutukset pidetään torstaisin klo 17-18 5.10. alkaen ksky:n hallilla, osoitteessa Kiskokatu 2. Kurssiin sisältyy 6 koulutuskertaa.

Kurssin hinta jäsenille 30€ ja muille 45€.
Ilmoittautuminen alkaa 21.9. Ilmoittautumiset ja lisätiedot: riikkaha (a) hotmail.com

TOKON ALKEISKURSSI syksy 2017

Kurssi on tarkoitettu tokosta kiinnostuneille koirakoille, joilla perustottelevaisuus on jo hallussa. Kurssilla harjoitellaan tokon kisaliikkeiden alkeita. Koulutukset pidetään sunnuntaisin 10.9. alkaen ksky:n hallilla, osoitteessa Kiskokatu 2. Kurssiin sisältyy 6 koulutuskertaa.

Kurssin hinta jäsenille 30€ ja muille 45€.
Ilmoittautuminen alkaa 1.9. Ilmoittautumiset ja lisätiedot: hanna.ala-nissila (a) hotmail.com

RALLY-TOKON ALKEISKURSSI syksy 2017

Kurssilla tutustutaan rally-tokon sääntöihin, yleisimpiin tehtäviin ja kyltteihin. Kurssi sopii kaikenikäisille ja
-kokoisille koirille. Koulutukset pidetään torstaisin 14.9. alkaen ksky:n hallilla, osoitteessa Kiskokatu 2.
Kurssiin sisältyy 6 koulutuskertaa.

Kurssin hinta jäsenille 30€ ja muille 45€.
Ilmoittautuminen alkaa 1.9. Ilmoittautumiset ja lisätiedot: kirsi.vuorenmaa (a) gmail.com

Tietoa yhdistyksen harrastusmaksuista: Harrastushinnasto ja maksuohjeet

OMATOIMITREENIT:

Omatoimitreenit tarkoittavat ilman ohjausta tapahtuvia, eri lajien yhteistreenejä. Omatoimitreenit on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille ja niistä peritään omatoimimaksu 10€/kk, joka maksetaan vuosittain kolmessa erässä. Maksuun sisältyy oikeus osallistua kaikkien lajien omatoimitreeneihin, sekä kentän ja hallin vapaa käyttö.
Voit osallistua yksittäisiin omatoimitreeneihin myös 5€ kertamaksulla. Maksu hallin lippaaseen ja viesti maksusta hallivihkoon!

Kevään 2017 omatoimimaksu 40€ (tammi-huhtikuu) maksetaan yhdistyksen tilille:
FI16 5106 0120 1084 87 BIC OKOYFIHH

Kirjoita viestikenttään "omatoimimaksu/kevät" sekä oma nimesi Lähetä kuitti maksusta Heini-Marialle osoitteeseen: hm.uusikauppila (a) live.com

Palveluskoirien tottelevaisuustreenit

Torstaisin klo 19.00. Omatoimitreenit palveluskoirien tottelevaisuuskoulutuksesta kiinnostuneille. Mahdollisuus harjoitella yhdessä pk-tottiksen eri osa-alueita, kuten henkilöryhmää, pk-esteitä ja erilaisia häiriöitä (laukaukset, toiset koirat ja ihmiset yms.) Tottistreenien jälkeen tehdään usein myös pieniä maastoharjoituksia, kuten esineruutua.

HUOM! Talviaikaan treenit hallilla, osoitteessa Kiskokatu 2.

Tiedustelut: kirsi.vuorenmaa (a) gmail.com

Tavoitteellisten tokoharrastajien omatoimitreenit

Yhteiset toko-treenit sunnuntaisin klo 17-19 hallilla, osoitteessa Kiskokatu 2.
Treenit on tarkoitettu tokon alkeet jo hallitseville, kokeisiin tähtääville koirakoille. Treeneissä harjoitellaan yhdessä mm. ryhmäliikkeitä, erilaisia häiriöitä ja kokeenomaisia tilanteita.

Tiedustelut: hanna.ala-nissila (a) hotmail.com

Rally-Tokon ratatreenit

Rally-tokon ratatreenit perjantaisin klo 19-21 hallilla, osoitteessa Kiskokatu 2.
Treenit on tarkoitettu lajin alkeet jo hallitseville, kisoihin tähtääville koirakoille. Treeneissä tehdään osallistujien toiveiden mukaan eri luokkien ratoja.

Tiedustelut: hanna.ala-nissila (a) hotmail.com

Hakuryhmä

Yhdistyksessä toimii palveluskoirien hakuryhmä.
Hakutreenejä järjestetään Kuninkaanlähteen maastoissa erikseen sovittuina ajankohtina.

Tiedustelut: krisse.laaksonen (a) gmail.com